älskar dig <3

nu vet natalie, den första,enda,sista som ska veta <3 känns skönt att jag inte behöver dölja det lika mycket längre, nu kan jag berätta mer och försöka bli frisk lättare, Tack natalie. utan dig skulle jag inte varit här just nu, jag lovar. utan dig hade jag bara varit borta för längesen, du är min bästavän. nu vet du allt om mig, jag älskar dig så grymt mycket, tack för att du vill hjälpa mig gå igenom alla depressioner med stolthet,och kunna bli lycklig och glad,nöjd med mig själv. men jag har en lång väg framför mig, jag kommer få gå igenom mycket mer ångest,ånger,depressioner, men för varje gång jag kommer förbi en depression, desto nämre kommer jag mitt mål.  nu har jag dig, jag kan prata ut hos dig,gråta hos dig, vara ärlig emot dig. Tack , än en gång, jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0