du var en idiot. du får mig må kass. sjunker mer och mer för varje svek.

första gången jag såg dig. satt jag längst bak i bussen, nästan osminkad, lockigt hår och en ful tröja, men ändå kollade du på mig precis lika mycket som jag kollade på dig. fan. jag kan aldrig ha lockigt hår för då tänker jag på dig, jag kan inte vara osminkad för då tänker jag på dig. jag har slängt den fula tröjan, och jag får ont och en stor klump i magen varje gång jag sitter på bussen och vet att du ska gå på. men inget slår den känslan när du ignorerar mina sms, när du ignorerar mig. fan.  jag känner mig hemsk, ful och tiotusen saker till när jag märker att det är mig den är fel på. varför skulle du vilja ha nån som mig när du lika gärna kan få vemsomhelst.   jag ångrar tiden på mitt rum när jag trodde det var du å jag. men medans det igentligen inte fanns något i hans huvuf förutom ett engångsligg. fan.fan jag är så jävla störd som inte ens kan hitta något riktigt. om det finns någon riktig där ute för mig så skulle han nog behöva komma snart innan mina depressioner trycker fram mig framför bussen. fan vilken bra ide, framför simon.

Kommentarer
Postat av: kattises - Alltid tävlingar!

Tjäna pengar på din blogg!

Själv har jag tjänat över 3000 kr (jag har även fått dem i mitt konto utan problem) :D

Direktlänk: http://mylifeaskattises.blogg.se/2012/january/hur-du-tjanar-pengar-pa-bloggen-5.html



Har du en navelpiercing? eller känner du någon som har en?

Delta gärna på min piercingsmycke tävling!

Direktlänk: http://mylifeaskattises.blogg.se/2012/january/tavling-piercing.html



btw: Jag gör även länkbyten och bloglovin (säg bara vilket nummer du blev så lägger jag till dig direkt!)

2012-01-24 @ 14:31:00
URL: http://mylifeaskattises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0