fan. kära gud, döda mig.nu.nu.nu. snälla.

fan oxå! jag vill gå i skolan ! jag har inte varit där på hela veckan :( men jag vill inte träffa jesper, jag vill inte få ångestattacker i skolan, jag vill inte att nån ska se mig, jag vill inte.jag vill inte. men jag har flera prov jag ligger efter i, jag har f i minst 3 ämnen. fan.fan.fan.  jag saknar natalie,zenita,alla! men jag har så mycket problem.  jag önskar jag kunde bli frisk. då menar jag inte från försylningen utan från ångeste,depressionerna, mina självmordstankar. allt.   men jag kan inte säga någon till mamma,pappa,ellen,emilia,madelen. INGEN. ALDRIG NÅGONSIN. jag är ingen emo. ingen annan. jag är bara mig själv. jag vill bara försvinna, men det är inget som jag rår för.  kära gud, få mig försvinna från den här skitvärlden. varför låter du mig leva såhär? Tänk alla gånger jag gråter, allt är pga mig. för att jag är dum och tar en annans plats i världen. fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0