önskar en lastbil kunde komma och köra på mig.

faaaaaan oxå.   igår skulle jag sova hos ellen och simon i stan, men när jag är i lägenheten och smsar med jesper kännde jag att ångesten sätter igång. blir så jävla ledsen och känner mig så dum när min syster, ellen tror att jag blir sur.  medans det igentligen är att jag får ångestattacker och vill dö, försvinna. så igår när jag fick det så gick jag ut så snabbt jag kunde medans jag kännde att tårarna vällde fram.  det är så jobbigt för jag kan verkligen inte sluta gråta när det blir så. det var kväll så jag satte mig på en bänk vid en skola och tog upp en tändare ur fickan och brännde mig själv på handen.  just då tänkte jag fan på hur jäävla mycket jag önskade att jag kunde bli påkörd eller nerslagen eller vadsomhelst bara för att få ta en Pause från ALLT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0