vad ska jag göra. ..jag är inte intresserad.

åh,vad jobbigt.  jesper chattar med mig dyngnet runt, och visst,han är jätte rolig och så som en VÄN. men jag har sagt till honom att jag gillar hans kompis,simon som inte gillar mig och att jag bara vill vara jespers vän men han verkar ju inte fårstå något jag säger, han fortsätter att liksom, tja snygging!, hur är det gumman? :) , saknar dig, sovgott,hjärtat , puss,kram och massa! det är så jobbigt. jag tål inte att ta emot nått när han säger komplimanger för jag vet att inget av det är sant.  och sen kan jag ju liksom inte, du oxå! eller nått sånt så det blir att jag svarar typ,hehe jasså du..  och massa sånt. och jag kan verkligen inte vara elek eller nått sånt och jag känner mig så dum när jag gör så :(  och jag vill inte att jesper ska säga till simon att vi är på g eller nått, men det skulle inte alls förvåna mig ifall han säger det. men han fattar inte ett NEJ.   åh, jag vill bara till Linköping till mina systrar,min släckt,familj och få slippa allt jävla skit här på gotland. jag vill dö.dö.dö.dö.dö.  åh vad jag hatar mig sjlv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0