killar ljuger & sårar, finns inget du kan göra åt det.

killar. killar vill fan inget annat än sex. jag är för ful för att finnas. jag är så jävla tjock att mitt fett tar all plats som finns på jorden.  jag har varit kär, på riktigt två gånger.   men jag saknar simon.  han var den som fick mig gå vidare från alla depressioner, det var när jag hade en av dom värsta depressionerna jag haft som simon kom upp i bilen.   jag var nära att dra ett rakblad uppför blodådrarna, men jag ville inte det när jag träffat han, han var den finaste jag nånsin sett.  men nu i efterhand även en av dom dåligaste.  men det kanske är jag som är dålig. jag vet inte.
jag hatar mig själv.

Ingen vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0